wtorek, 6 lutego 2018

Podaj dalej #1

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie Podaj dalej i to nawet dwukrotnie. Pierwsza niespodzianka dotarła do mnie ekspresowo, jak na zasady zabawy (bo na wysyłkę jest cały rok). 
Właśnie przygotowywałam zdjęcia cudowności, jakie dostałam od Ani - Sosnowego gaika, jak zobaczyłam, że na Jej blogu pojawiła się informacja o tym :) Ale co tam, i tak się pochwalę!
W przesyłce znalazły się:
- prześliczny czekoladownik z odpowiednim wkładem :)


- scrapuszko dopasowane kolorystycznie do pięknych tulipanów


- trochę różności


- i takie oto cudo (było schowane w pudełeczku)



Zgodnie z zasadami teraz moja kolej na zorganizowanie zabawy. Czekam na pierwsze dwie osoby chętne na niespodziankową przesyłkę ode mnie (na której wysłanie mam rok) :)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!