niedziela, 29 października 2017

Kawowa kartka z kocią zakładką / Coffee card with cat bookmark

29 października obchodzony jest Światowy Dzień Kota, więc choć sama nie mam futrzaka, to nie mogło zabraknąć u mnie kociego akcentu - jest nim zakładka do książek ze stemplem Nerdy Cat Inkadinkado. Zakładka jest dodatkiem do kartki w kawowych klimatach. Cały komplecik powędrował do mojej koleżanki - wielbicielki kotów i kawy :) 
Kartka powstała według październikowej mapki Viva la Verve Sketches z papierów Laserowe Love.



Zakładka:

Cały komplecik:

Mapka:
http://vlvsketches.blogspot.com/2017/10/october-2017-viva-la-verve-sketch.html

10 komentarzy:

  1. To tak jak u mnie do pewnego czasu. Kawa i koty. Koty zostały, kawa poszła w odstawkę.
    Piękna karteczka i zakładka 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Oj, nie pogardziłabym także takim komplecikiem. I dzięki za przypomnienie, oby moje koty wybaczyły mi dzień opóźnienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet. Kartka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było :( z braku czasu... :( dlatego baaaardzo dziękuję i doceniam, że jeszcze do mnie zaglądasz :) U ciebie jak widzę robótkowo nie mało się dzieje|! prawdziwa różnorodność i piękno! nie zdołam skomentować wszystkich prac więc napiszę zbiorczo - pięknie tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful little bookmark and card. So glad you could join us for Viva la Verve.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplet w kawowych klimatach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!